Masseter Botoks Antalya

Güzellik endüstrisinde botoks, genellikle kırışıklık giderici etkisi ile tanınır. Ancak, bilinenin dışında bazı dermatolojik tedavilerde de botoksun faydalı etkilerinden yararlanılmaktadır.

“Diş sıkma (Bruksizm) probleminde, botoksun gevşetici etkisinden faydalanılabilir mi?” sorusuna cevap olarak geliştirilen Masseter Botoks Uygulaması, çenede yarattığı incelme etkisiyle de öne çıkmakta.

Gelin birlikte Masseter Botoks Uygulaması Nedir? Nasıl Uygulanır? gibi aklınıza takılan tüm soruları cevaplayalım.

Antalya’da Jawline Dolgu Yaptıracakların Bilmesi Gerekenler

Kozmetik endişelerin artışa geçtiği son yıllarda, gelişen teknoloji ve sosyal medya kullanımı ile beraber güzellik algımız da farklılaştı.

Geçmiş yıllarda “çekici bir yüz” denildiğinde akla ilk olarak dudak dolgusu uygulamaları gelirken; günümüzde belirgin elmacık kemikleri ve keskin çene hattı ön plana çıkıyor.

Artık yüz ile uyumlu, belirgin bir çene yapısının hem kadın hem erkekleri daha alımlı/çekici bir görünüme kavuşturduğu konusunda hepimiz hemfikiriz.

O zaman gelin jawline dolgu ile ilgili aklınıza takılan tüm sorulara birlikte yanıt bulalım.

Botoks Neden Erken Çözülür?

Botoks, sinir uçlarından salgılanarak kas kasılmasını başlatan bir nörotransmitter olan asetilkolinin salınmasını engelleyerek mimik kaslarının gevşemesini sağlar.

Ancak botoksun kasların kasılmasını engelleyici etkisi geçicidir. Kaslara kasılma sinyalin veren sinir uçları yeniden yapılanarak, botoksun kasılmayı engelleyici etkisinden kurtulur.

Bebeklerde Pişik Sorunu ve Alt Değiştirme

Resim 22

Uzunca bir süre alt değiştirme ve temizliği açısından size muhtaç olacak bebeğinizin sağlıklı olması için altının temiz ve kuru olması çok önemlidir. Besleneme ve uyku düzenine de etki edebilecek bu konudaki olumsuz durumlar tüm ev halkının huzurunu kaçırabilecek düzeye gelebilir

Gebelikte Cilt Değişimleri

iStock_000002149346XSmall

Vücudunuzda çok önemli değişimlerin olduğu bu dönemde pek çok farklı durumla karşılaşacaksınız.

Hormonal, metabolik, dolaşım ve bağışıklık sistemi değişiklikleri yaklaşık 9 aylık bu süreç içinde cildinizi de etkileyecektir.

Dermaroller

Dermaroller; DK Klinik, ANTALYA

Dermaroller nedir ve nasıl uygulanır?

Dermaroller üzerinde onlarca çok ince iğnelerin bulunduğu silindir şeklinde bir aparattır.

Spor ve Cilt Hastalıkları

Spor ve Cilt Hastalıkları | DK Klinik

Düzenli fiziksel aktivitede bulunan kişiler ister profesyonel sporcu olsun isterse sağlıklı yaşam için egzersiz yapsın, çok büyük oranda hayatının bir döneminde cilt sorunları ile karşılaşacaktır.

Cilt Hastalıkları

Cilt Hastalıkları | DK Klinik | Antalya

Kliniğimizde, "Cilt Hastalıkları Uzman Doktoruna" her türlü cilt sağlığı sorununuzu danışmanız mümkündür.

Cilt Lekeleri Tedavisi

Cilt Lekeleri Tedavisi | DK Klinik | ANTALYA

Çeşitli uygulamalar ile derinin üst tabakası olan epidermis katmanının soyularak uzaklaştırılmasına cilt soyma işlemleri denir. Bu uygulamaların en sık kullanıldığı durumlar cilt lekeleridir.

Kırışıklık Tedavi Yöntemleri

Kırışıklık Tedavi Yöntemleri | DK Klinik

Kırışıklıklar, yaşın ilerlemesi ile cildin orta katmanı olan dermiste kollagen liflerinin sentezinin azalması ve kalitesinin bozulması sonucu oluşur.

Kalıcı Epilasyon

Kalıcı Epilasyon; DK Klinik, ANTALYA

İstenmeyen tüyler kadınların en eski düşmanlarındadır. Hangi kültürden olursa olsun çeşitli epilasyon metodlarıyla tüylerden kurtulmak için kadınlar bitmek bilmeyen uğraş verirler.

Jennifer Lopez Gibi Yaşlanmanın Püf Noktaları: Dr. Meltem Şentürk Açıklıyor.

Jennifer Lopez Gibi Yaşlanmanın Püf Noktaları

Ünlülere nasıl bu kadar genç kaldığını sorduğunuzda aldığınız cevaplar genellikle şunlar olur: