D-K Klinik Estetik ve Güzellik Merkezi, Antalya

Cilt Hastalıkları Uzmanı Dr. Meltem Uçarcı Şentürk yönetiminde;

Lazer Epilasyon, Estetik, Cilt Hastalıkları Teşhis-Tedavi, Güzellik Merkezi.

Rihanna’yı İkon Haline Getiren 8 Güzellik Sırrı

rihanna

27 yaşında olmasına rağmen, 10 milyondan fazla albüm satışı, 7 Grammy ödülü ve Spotify’da en çok dinlenen şarkıcı unvanlarıyla müzikte sağladığı başarıyı güzelliğiyle harmanlayan ender ünlülerden biri. Neredeyse düzenlenen tüm ‘’en seksi kadınlar’’ listesinde ilk sıralarda bulunuyor.

Peki neler yapıyor? İşte Rihanna'nın güzellik sırları:

Yatmadan önce cildimiz için ne yapmalıyız?

Dr. Meltem Uçarcı Şentürk diyor ki, cildine özen gösteren hastalarımın sıklıkla “gece yatmadan önce ne yapmalıyım” sorusunu bana yöneltmektedirler.

Yatmadan önce cildimiz için ne yapmalıyız

Şeker ve Yaşlanma

Şekerli gıdalar yalnız kilo yapmaz, cildinizin daha hızlı yaşlanmasına neden olur…

Herkes şekerli gıdaların fazla alınmasının organizmaya zararlarını bilmektedir. Fakat şekerli gıdalar cilt yaşlanmasını da hızlandırdığı pek bilinen bir durum değildir.

Nasıl mı?

Şekerli gıdalar yalnız kilo yapmaz

Lazer Epilasyon Merkezi Seçerken Dikkat Etmeniz Gereken 5 Şey

meltemhanim

1. Kimin İşlemi Yapacağını Araştırın

Günümüzde lazer epilasyon işlemi birçok güzellik merkezi hatta kuaförlerde bile yapabiliyor. Bu merkezlerin hepsinin kocaman tabelaları ve her yerde reklamları olduğu halde lazer epilasyon yapma yetkileri yoktur. Yasal olarak yalnızca doktor kontrolündeki işletmelerde lazer epilasyon yapılmasına izin verilmiştir. Neredeyse lisansı ve izni olmamasına rağmen her güzellik merkezinin sağlığınıza doğrudan etki edebilecek bir işlem yapabilmesi genel olarak yapılan işlemin itibarını da düşürmekte ve bir süre sonra insanlar lazer epilasyonun çok sıradan bir işlem olduğunu, her yerde yapılabildiğini düşünmeye başlamaktadır.

Zamanı Durdurmanıza Yardım Edecek 9 Yaşlılık Karşıtı Ürün

Bu ürünler cildinizi hiç olmadığı kadar genç, diri ve formda tutmanıza yardımcı olacaktır.

Epilasyonun Tarihçesi

Saçınızın Kepeklenmesinin 16 Nedeni

Cilt Yaşlanması Hakkında Bilmeniz Gereken 12 Gerçek

Hava Kirliliği Cildimizi Nasıl Etkiliyor? Nasıl Önlem Alınabilir?

hava_kirliligi_cilt

Eğer sağlıklı bir cilt istiyorsanız sağlıklı bir yaşam ve beslenme düzeniyle işe başlamanız gerekir. Besleyici gıdalar ve verimli bir uyku cildiniz yenileyen ve güzelleştiren önemli iki bileşendir. Her şeye rağmen çoğu zaman göz ardı edilen ve cildimize zarar veren faktörlerin başında ki çevresel etmenlere arasında olan hava kirliliği gelir.

Özellikle metropol kentlerde giderek daha fazla araç kullanılması, sanayinin gelişmesi, yakıt tüketiminin artması gibi faktörler soluduğumuz ve bir anlamda cildimizin soluduğu havayı kirleterek cildimizin erken yaşlanmasına, parlaklığını kaybetmesine neden olur.

Eğer Himalayalar’da yaşamıyorsanız hava kirliliğinden kaçınmak hemen hemen imkansızdır.

Havadaki kirliliğin içeriğinde polisiklik aromatik hidrokarbonlar (PAH) adı verilen kimyasal bileşenleri içerir ki bunlar cildimizde ve vücudumuzda serbest radikal üretir.

Ucuz Botoks Neden Pahalıdır?

ucuzbotoks

Ucuz pahalıdır diye bir söz duydunuz mu? Bu söz piyasa değerinin çok aşağısında olan mal ve hizmetlerin kısa, orta ya da uzun vadede çok daha büyük maliyetlere yol açacağını anlatmak için kullanılır.

Örneğin, kazalı bir arabayı ucuz diye satın aldığınızda arabanın bozulmasının ortaya çıkaracağı ekonomik yük, başta tasarruf ettiğinizi düşündüğünüz tüm parayı hatta daha fazlasını cebinizden çıkarır.

Ciltte Tavuk Derisi Görünümü – Keratosis Pilaris Nedir?

tavuk

Cildin üzerinde görülen şişkinlik, kızarıklık, yumru gibi belirtileri olan birçok cilt hastalığı vardır. Her ne kadar hastalık olarak nitelendirilmese de bunlardan biri halk arasında tavuk derisi olarak dillendirilen, tıbbi ismi ''Keratosis Pilaris'' olan bir deri görünümüdür.

Cildi bu şekilde görünen birçok kişi cildini tüyleri yolunmuş tavuğa benzetir. Bazı kişiler zımpara kağıdına benzetir ve keratosis Pilaris'in görüntüsünü tanımlamak için cildin üzerinde kırmızı benek, tümsek gibi çeşitli tabirler kullanır.

Bronzlaşmak Hakkında Doğru Bilinen 7 Yanlış

guneslenmek

1. Efsane: Bronzlaştığımda daha güzel görünüyorum.

Aksine, cildiniz ve güzelliğiniz bedelini ödüyor. Sık sık güneşlenen kişilerde yüz çizgileri ve kırışıklıklar, cildin sarkması ve kahverengi noktalar daha sık görülüyor.

2. Efsane: Sadece yaşlı kişiler cilt kanserine yakalanır.

Aksine, genç kadınlarda cilt kanseri daha sık görülüyor. Melonoma (en tehlikeli cilt kanseri türü) 15-39 yaş arasındaki kişilerde en sık görülen 3. kanser türüdür.

Harici resimler 7