D-K Klinik Estetik ve Güzellik Merkezi, Antalya

Cilt Hastalıkları Uzmanı Dr. Meltem Uçarcı Şentürk yönetiminde;

Lazer Epilasyon, Estetik, Cilt Hastalıkları Teşhis-Tedavi, Güzellik Merkezi.

3 Boyutlu Resimleme Yöntemi Botoksun Etki Düzeyini Gözler Önüne Seriyor

botoks_öncesi_sonrası

Her yıl dünyadaki milyonlarca insan, yaşlılığın etkilerini ortadan kaldırarak genç görünmek için kozmetik prosedürlere, kremlere, serumlara büyük paralar harcıyor.

Fakat etkisini bilimsel olarak kanıtlamış botoks, dünyada en yaygın kullanılan kozmetik işlem olması ve memnuniyet düzeyinin yüksek olmasının etkisiyle diğerlerinden ayrılıyor.

Önceki senelerde botoksun kırışıklıkları azaltıcı etkisi farklı araştırmalarda kanıtlanmasına rağmen Amerika'da yapılan yeni bir araştırma denenen yöntem açısından ilk oldu.

Uçuş Ekipleri Mutlaka Okumalı: Uçmak ve Cilt Kanseri İlişkisi

ucmak_ciltkanseri

UVB ışınlarının büyük bir kısmı uçak ön camları ve uçakta bulunan pencereler tarafından filtrelenebilse de UVA ışınları için aynı şeyi söylemek mümkün değil.

Ticari uçuşların 30 ila 35 bin fit yükseklik dolayında seyretmesi daha ciddi bir tehlike oluşmasına sebep oluyor. Kabin ekipleri, özellikle pilotlar cilt kanseri açısından daha yüksek risk altında.

Yüz Haritalama: Cildiniz Sağlığınız Hakkında Ne Diyor?

yuz_haritalama

Yüz Haritalamanın Tarihçesi: Yüz Haritalama Nedir?

Günümüzde hastalıklar teknolojiden feyz alan ileri tıbbi yöntemlerle tespit edilebilirken, eski tıpta yüzde beliren sivilceler sağlık durumu için bir gösterge kabul ediliyor ve bu dış gösterge hastalanan organın teşhisinde kullanılıyordu.

Artık El Kırışıklıklarınıza Veda Edebilirsiniz...

fda_el

Dolgu tedavisi ile eldeki kırışıklıkları gidermek artık mümkün. Tedavi yöntemi geçtiğimiz günlerde FDA (Amerikan Gıda ve İlaç İdaresi) tarafından onaylandı.

Solaryum ve Cilt Kanseri İlişkisi: Bir Annenin Hikayesi

cilt_kanseri_olan_kadin

Hiç solaryuma girdiniz mi?

Bir Cilt Kanseri Türü Olan Melanomun 5 Belirtisi

Kötü huylu bir cilt kanseri türü olan melanoma tüm cilt kanserlerinin %5'ini oluşturmaktadır.

melanom

Botoks ile Dolgu Arasındaki 7 Temel Fark: İnfografik

Botoks ve dolgu dünyanın en çok tercih edilen kozmetik uygulamalarından ikisi fakat sık sık birbirine karıştırılıyor. botoks_dolgu_fark

Botoks Hakkında Az Bilinen 5 Şaşırtıcı Gerçek

botoks

Dünyada her yıl milyonlarca kişi başta güzelleşmek olmak üzere çeşitli nedenlerle botoksu tercih ediyor.

Kendi Botoksunu Kendi Yapan Dermatoloğun Hikayesi

DSC_0125

‘’Berberler kendi saçlarını kendileri mi keser?’’ ya da ‘’ doktorlar doktora gider mi’’ gibi soruları hepimiz aklımızdan geçirmişizdir.

Botoks’un Çok Sık Tercih Edilmesinin 5 Nedeni

neden botoks

2013 yılında dünya çapında 23 milyondan fazla estetik ve cerrahi amaçlı işlem yapıldı.

Bunların içinde botoks, 5 milyondan fazla operasyonla estetik alanında en çok tercih edilen uygulama oldu.

Peki botoksu bu kadar popüler hale getiren faktörler neler?

Spor ve Cilt Hastalıkları

Spor ve deri

Düzenli fiziksel aktivitede bulunan kişiler ister profesyonel sporcu olsun isterse sağlıklı yaşam için egzersiz yapsın, çok büyük oranda hayatının bir döneminde cilt sorunları ile karşılaşacaktır.

Sporcularda Görülen Cilt Sorunlarının Önlenmesi

spor ve cilt

Sporcular veya sağlıklı yaşam için düzenli fiziksel aktivitede bulunanlar çeşitli cilt enfeksiyonları bakımından risk altındadırlar.

Harici resimler 7