Botoks Neden Erken Çözülür?

Botoks, sinir uçlarından salgılanarak kas kasılmasını başlatan bir nörotransmitter olan asetilkolinin salınmasını engelleyerek mimik kaslarının gevşemesini sağlar.

Ancak botoksun kasların kasılmasını engelleyici etkisi geçicidir. Kaslara kasılma sinyalin veren sinir uçları yeniden yapılanarak, botoksun kasılmayı engelleyici etkisinden kurtulur.

Bebeklerde Pişik Sorunu ve Alt Değiştirme

Resim 22

Uzunca bir süre alt değiştirme ve temizliği açısından size muhtaç olacak bebeğinizin sağlıklı olması için altının temiz ve kuru olması çok önemlidir. Besleneme ve uyku düzenine de etki edebilecek bu konudaki olumsuz durumlar tüm ev halkının huzurunu kaçırabilecek düzeye gelebilir

Gebelikte Cilt Değişimleri

iStock_000002149346XSmall

Vücudunuzda çok önemli değişimlerin olduğu bu dönemde pek çok farklı durumla karşılaşacaksınız.

Hormonal, metabolik, dolaşım ve bağışıklık sistemi değişiklikleri yaklaşık 9 aylık bu süreç içinde cildinizi de etkileyecektir.

Kök Hücre – FIBROCELL Tedavisi

Tüm hücrelerin köken aldığı ana hücre “kök hücre” olarak adlandırılmaktadır. Doğum öncesi anne karnında bebeğin oluşumundan sorumlu olan hücrelere ise embriyonel kök hücreler denilmektedir.

Dermaroller

Dermaroller nedir ve nasıl uygulanır?

Dermaroller üzerinde onlarca çok ince iğnelerin bulunduğu silindir şeklinde bir aparattır.

Spor ve Cilt Hastalıkları

Düzenli fiziksel aktivitede bulunan kişiler ister profesyonel sporcu olsun isterse sağlıklı yaşam için egzersiz yapsın, çok büyük oranda hayatının bir döneminde cilt sorunları ile karşılaşacaktır.

Cilt Hastalıkları

Kliniğimizde, "Cilt Hastalıkları Uzman Doktoruna" her türlü cilt sağlığı sorununuzu danışmanız mümkündür.

Cilt Lekeleri Tedavisi

Çeşitli uygulamalar ile derinin üst tabakası olan epidermis katmanının soyularak uzaklaştırılmasına cilt soyma işlemleri denir. Bu uygulamaların en sık kullanıldığı durumlar cilt lekeleridir.

Kırışıklık Tedavi Yöntemleri

Kırışıklıklar, yaşın ilerlemesi ile cildin orta katmanı olan dermiste kollagen liflerinin sentezinin azalması ve kalitesinin bozulması sonucu oluşur.

Kalıcı Epilasyon

İstenmeyen tüyler kadınların en eski düşmanlarındadır. Hangi kültürden olursa olsun çeşitli epilasyon metodlarıyla tüylerden kurtulmak için kadınlar bitmek bilmeyen uğraş verirler.

Jennifer Lopez Gibi Yaşlanmanın Püf Noktaları: Dr. Meltem Şentürk Açıklıyor.

Ünlülere nasıl bu kadar genç kaldığını sorduğunuzda aldığınız cevaplar genellikle şunlar olur:

Lazer Epilasyon Hakkında Doğru Bilinen 6 Yanlış

Yazın Lazer Epilasyon Yapılamaz

Özellikle Antalya’da bu yaz olduğu gibi sıcaklıkların 40 derecenin üzerine çıkması (hatta bugünlerde 50 dereceleri görmesi) lazer epilasyon yaptırmayı düşünenleri tedirgin ediyor. Peki ‘’yazın lazer epilasyon yapılamaz’’ inanışı doğru mu?